Aktivitet - kurs

Solved

Vi har ikke anledning til å legge inn kursleder/istruktør på kurs, det hadde vært fint å få inn igjen! Så slipper man å ha ekstern liste på hvem som er ansvarlig!

På tidligere kurs som er overført fra OLK2 er instruktøren brått blitt deltaker??

Men bare på noen, litt rart når feilen ikke er konsekvent engang!

I samme problemstilling så savner jeg å kunne legge til personer når jeg skal sende påminnelse om en aktivitet. Her har jeg pleid å sende til instruktøren også, og den muligheten er også borte. Kan den komme tilbake?

Hei Anne,

Det er per nå kun mulig å sette den som oppretter aktiviteten som en instruktør. 

Hvis du vil sende en påminnelse ang aktiviteten kan dette gjøres ved å velge SMS eller E-post-ikonet under deltakerlisten :-)

Ok, det er et stykke på vei! men hva med eksterne innleide instruktører? Vi har dem lagt under ansatte, hadde vært fint å kunne legge dem inn også. Jeg har brukt å sende påminnelse en uke før kursstart til alle via mailfunksjonen (og SMS), med kopi til eksterne instruktører også.
Vi er to på kontoret som holder kurs, og det hadde jo vært fint om jeg som har jobben med å legge inn kurs kan legge til den andre også at ikke han må gjøre det selv, hvis det er mulig på sikt.
vh Anne Grandt

Eksterne instruktører må per i dag legges inn i systemet som du sier, eller så vil de naturlig nok ikke få tilgang.

Når det gjelder dere som legger til kurs kan begge dere som har konsulentroller administrere hverandres aktiviteter, og det er mulig å legge han som deltaker (dog ikke instruktør), om det er det å gjøre :-)

Du kan eventuelt opprette et ønske på det i forslagskassen, men eksterne personer inn i systemet er ikke noe vi implementerer nå :-)

Det er å mulig å legge inn eksterne og interne instruktører på aktiviteter :-)

Det er oppdaget, og det var en stor glede! Takk!

Ingen problem :D