For mange valg og annet ?

Under Personlig profil finner man blant de tre første valgene Min side, Endre personalia og Endre passord. De to siste funksjonene finner man igjen under Min side derfor bør dere etter vår mening slette Endre personalia og Endre passord funksjonene.

og

Under System

finner vi at de tre nederste valgene lite relevant for oss og jeg skjønner ikke hvorfor de er der.

Under Ressurssenter er det utrolig tungvint å opprette undermapper under over mapper man legger inn. Kan man forenkle dette ved en som funksjon som å flytte undermapper direkte til overmapper.

med vennlig hilsen

Joachim og Sture

Therese, kan du flytte dette spørsmålet til rett plass?

Hei Sture,

Det vil alltid være noen menypunkter som er mer relevant for noen, enn andre. Det at "endre personalia" og "endre passord" ligger tilgjengelig i menyen er mye fordi det skal være lett å finne for alle brukere, og at man skal slippe klikke seg inn på min side for å få endret dette.

I ressurssenteret er det lagt opp til "drag and drop" - så man enkelt kan dra de rundt. Eventuelt så lager man en ny mappe, og velger hvilken den skal ligge under. Dersom man skal legge inn undermapper er det nødvendig at ressursen den skal ligge under er en mappe, og ikke enkeltressurs.

Eksempelvis ser du her at jeg legger til en ressurs, av typen mappe, og velger hvilke mapper den skal ligge under. I dette tilfellet blir det under mappen "Ny mappe igjen".

1 person likes this