Hvordan installere Office 2016 (Mac)

hZ45ClQ5ux8PwWLghklNIEtWTW8SL689iw.png


Hvordan installere Office 2016 (Mac)

Vi at du installerer Office på din PC for å få fullt utbytte av Office 365. Dette vil også i enkelte tilfeller være nødvendig ettersom skrivebordapplikasjonene inneholder mange avanserte funksjoner som pr. dags dato ikke er tilgjengelig dersom du benytter nettutgaven av Office.


Hva bør du tenke på før du installerer ny versjon av Office


Steg 1

Logg deg inn på portalen til Office 365. 


Steg 2

På dashbordet trykker du på Installer Office 2016


BDPQFMlIQwJuEC-l6-PysAn61bUzXJ83aQ.png


Steg 3

Når nedlastingen er ferdig starter du installasjonen ved å dobbeltklikke på filen som ble lastet ned


r6SY_oioLN--vx59Br6boyegwfihMXg1lg.png


Steg 4

Før installasjonen starter må du godta vilkårene, i tillegg vil du få muligheten til å velge plassering for installasjonen og installasjonstype. Du trenger ikke å gjøre noen endringer på de valgene du får opp, klikk deg derfor på fortsett til installasjonen starter. Selve installasjonen tar rundt 15 minutter, men vil variere ut fra hvilken Mac du bruker.


gR9q4YaEEvMVoPEKGhL3s5qDzNsXfoyS6Q.png

45Uc4RjgjGMpDji7n9F9eo8iGRgnzZkM_A.png

PkXc4BZKQJoqeungwEenw-0euu_-E8PgZQ.png


Steg 5

Når installasjonen er ferdig vil du finne de ulike Office programmene ved å gå inn på Programmer i Finder


wR_rlzCTHmL8kt9X91AjxyJI6hy9hh147Q.png